Biežāk uzdotie jautājumi

Aizdevuma noformēšana

Kāda ir kredīta noformēšanas maksa?

Kredīta noformēšanas maksa netiek piemērota. Jaunajiem klientam ir jāveic tikai reģistrācijas maksājumu 0,01 EUR apmērā klienta konta identifikācijai.

Cik lielu summu var aizņemties?

Minimālā pieteikuma summa ir 100 EUR, bet maksimālā pieteikuma summa ir 5000 EUR. Tev ir iespēja aizņemties arī papildsummu pie esošā aizdevuma, kad tas vēl nav atmaksāts.

Kā es varu pieteikties aizdevumam?

Pieteikumu var veikt mājas lapā viasms.lv. Ir nepieciešams izvēlēties vēlamo summu un jānospiež pogu ‘’pieteikties’’. Ja esi reģistrēts lietotājs, tad pieteikums jāveic esošajā viasms.lv klienta profilā.

Kādi dokumenti un kur man tie jāiesniedz, lai saņemtu aizdevumu?

Lai saņemtu aizdevumu, nekādi dokumenti nav jāiesniedz. Nepieciešams aktīvs mobilā tālruņa numurs un norēķinu konts kādā no Latvijas bankām.

Vai jaunajiem klientiem tiek piemērota komisijas maksas atlaide 100% apmērā?

Jaunajiem klientiem tiek piemērota komisijas maksas atlaide 100% apmērā uz 30 dienām. Ja aizdevums 30 dienu laikā netiek apmaksāts, tad sākot ar 31. dienu tiek aprēķināti kredīta lietošanas procenti.

Vai man vajag ķīlu vai galvotāju?

Nē, lai saņemtu aizdevumu ne ķīla, ne galvotājs nav nepieciešami.

Vai var saņemt aizdevumu, ja ir nenomaksāts kredīts bankā vai citā kredītiestādē?

Aizdevumu iespējams saņemt, ja nav kavētu maksājumu. Nenomaksāts aizdevums vai kredīts citā kredītiestādē nevar būt par šķērsli, lai saņemtu aizdevumu no VIASMS.lv.

Cik ātri aizdevuma summa tiks pārskaitīta uz manu bankas kontu?

Ja Tavs bankas konts ir atvērts Citadele, Luminor vai VIALET, tad piešķirtā naudas summa tiks pārskaitīta dažu minūšu laikā. Ja bankas konts atvērts citā bankā, tad līdzekļi tiks pārskaitīti vienas darba dienas laikā no pieteikuma iesniegšanas brīža. Naudas līdzekļu saņemšanas ātrums ir atkarīgs no bankas. Parasti līdzekļi ienāk kontā nekavējoties, bet, ja bankā nav nostrādājis t. s. ‘’zib’’ maksājums vai arī summa bijusi virs 1000,00 EUR, tad līdzekļi ienāks Tavā kontā vienas darba dienas laikā.

Kā tiks novērtēta mana kredītspēja?

Klienta kredītspējas novērtēšanai izmantojam Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) datu bāzes, papildus informāciju iegūstam no uzņēmumiem, kas apkopo datus par fizisko personu maksājumu kavējumiem Latvijas Republikā (AS Kredītinformācijas Birojs un AS CREFO Birojs). Izvērtēšanas procesā ņemam vērā arī VIA SMS datu bāzēs esošo informāciju.

Uz kādu kontu man jāpārskaita 0,01 EUR, lai drošā veidā reģistrētos?

Darījums notiks visātrāk, ja izvēlēsies banku no zemāk minētā saraksta, kurā ir atvērts arī Tavs personīgais konts:
LV66PARX0012752770001 Citadele banka
LV18RIKO0002013151943 Luminor
LT363570020000000007 VIALET
Saņēmējs: SIA "VIA SMS"
Reģistrācijas numurs: 40103259867
Maksājuma mērķis: Piekrītu VIA SMS Aizdevuma līguma nosacījumiem. Atļauju VSAA sniegt izziņu par maniem pēdējo 6 mēnešu ienākumiem kredītspējas izvērtēšanai.

Cik ilgi jāgaida lēmumu par aizdevuma piešķiršanu jaunajiem klientiem?

Saņemam un apstrādājam maksājumus vidēji stundas laikā. Tiklīdz saņemsim 0.01 EUR maksājumu par reģistrāciju, uz norādīto tālruņa numuru tiks nosūtīta īsziņa. No īsziņas saņemšanas brīža mēs izskatīsim pieteikumu 5-15 minūšu laikā. Ja atbilde būs pozitīva, tad naudas līdzekļus uz norādīto kontu pārskaitīsim nekavējoties. Atbilde tiek nosūtīta gan SMS ziņā, gan e-pastā.

Cik ilgi jāgaida lēmumu par aizdevuma piešķiršanu esošiem klientiem?

Esošie klienti saņem atbildi vidēji 5-15 minūšu laikā. Atbilde tiek nosūtīta gan SMS ziņā, gan e-pastā.

Atmaksas nosacījumi

Kādas ir Elastīgā aizdevuma priekšrocības?

Elastīgi atmaksas nosacījumi - pilnu aizdevuma atmaksu var veikt pēc 30 dienām vai maksāt tikai minimālos maksājumus katru mēnesi.
Mazs minimālais maksājums, tikai 2,5% no aizdevuma pamatsummas atlikuma plus aizdevuma lietošanas procenti.
Iespēja aizņemties papildu summu, kad iepriekšējais aizdevums vēl nav atmaksāts.
Kā arī iespēja veikt daļējas iemaksas pamatsummas dzēšanai jebkurā laikā un apmērā.

Kā notiek kredīta atmaksa?

Reizi mēnesī uz Tavu reģistrēto e-pastu tiks nosūtīts rēķins, kurā būs norādīta summa pilnai aizdevuma atmaksai un minimālais maksājums. Maksājums ir jāveic vismaz minimālā maksājuma summas apmērā uz SIA ‘’VIA SMS’’ kontu līdz noteiktajai maksājuma dienai. Tev ir iespēja veikt arī daļējas iemaksas jebkurā laikā un apmērā, lai ātrāk dzēstu aizdevumu pamatsummu.

Vai var pagarināt atmaksas termiņu?

Veicot minimālā maksājuma apmaksu, atmaksas termiņš automātiski tiek pagarināts par 30 dienām. Pagarināt minimālā maksājuma rēķinu nav iespējams.

Vai var mainīt kredīta atmaksas datumu?

Norēķina datumu mainīt nav iespējams, tāpēc iesakām rūpīgi izvērtēt aizdevuma datumu un tā atmaksas iespējas.

Vai klienta lojalitātes atlaides attiecas arī uz Elastīgo aizdevumu?

Jā, uz Elastīgo aizdevumu attiecas visi klienta lojalitātes bonusi. Atlaide piemērojas jauniem aizdevumiem (gan pirmajam aizdevumam, gan piesakoties jaunam aizdevumam, kamēr iepriekšējais aizdevums ir izmaksāts) pirmajām 30 dienām. Tas attiecas arī uz papildu aizdevuma summām, kas ir saņemtas 30 dienu laikā no aizdevuma izsniegšanas dienas.

Vai klientam piešķirtās atlaides summējas?

Nē, klienta lojalitātes atlaides un speciālās atlaides nesummējas.

Kas ir minimālais maksājums?

Minimālais maksājums ir maksājums, ko klients veic gadījumā, ja nevar atmaksāt visu aizdevuma summu 30 dienu laikā. Minimālais maksājums ietver sevī gan pamatsummas dzēšanu 2,5% apmērā, gan arī procentu dzēšanu. Ir iespēja precizēt minimālā maksājuma procentuālo sadalījumu rēķinā, ja tas jau tika izrakstīts, vai līgumā, kas atrodams klienta profila sadaļā ‘’Mans līgums’’. Rēķinu ar minimālo maksājumu klients saņem 10 dienas pirms atmaksas termiņa.

Kad un kur es saņemšu rēķinu?

Rēķins, līgumā atrunātajā kārtībā, tiek izrakstīts 10 dienas pirms atmaksas termiņa. Rēķini klientiem tiek nosūtīti pa e-pastu. Kad tas tiks saņemts, informācija atjaunosies arī klienta profilā, proti, redzēsi informāciju ne tikai par pilnu atmaksas summu, bet arī par iespēju dzēst rēķinu. Apmaksāt rēķinu pirms tā saņemšanas nav iespējams, jo līdzekļi netiek ieturēti avansā, bet gan tiek novirzīti pamatsummas dzēšanai.

Vai es varu atmaksāt lielāku summu nekā Minimālais maksājums?

Veikt daļējas iemaksas var jebkurā laikā (pirms vai pēc rēķina saņemšanas) un apmērā. Visi līdzekļi, kas tiks ieskaitīti pirms rēķina saņemšanas, automātiski tiks novirzīti aizdevuma pamatsummas dzēšanai. Piemēram, ja tiks veikts maksājums 1,00 EUR apmērā, tad aizdevuma pamatsumma arī samazināsies par 1,00 EUR. Veicot šāda veida maksājumu, maksājuma mērķī ir jānorāda tikai savs aizdevuma līguma ID numurs. Veikt šāda veida maksājumus ir ieteicams, jo tā ātrāk dzēsīsies aizdevuma pamatsummu. Tas ietver arī mazākus izdevumus procentu apmaksai.

Kas man jānorāda maksājuma mērķī, apmaksājot rēķinu vai visu aizdevuma summu?

Maksājuma mērķī ir jānorāda aizdevuma līguma ID numurs. To var atrast gan saņemtajā rēķinā, gan arī klienta profila sadaļā ‘’Mans līgums’’ >‘’Līgums’’. To var aplūkot klienta profila augšējā joslā, kur būs norāde ‘’LĪGUMA ID: xxxxx’’.

Vai es varu palielināt esošo aizdevumu?

Ja klienta profilā parādās iespēja pieteikties papildsummai, tad Tev ir iespēja to izdarīt. Tomēr jāņem vērā, ka katru pieteikumu izskata kredītkomisija. Tas nozīmē, ka piedāvājums pieteikties papildsummai vēl nenozīmē, ka aizdevums tiks apstiprināts. Tikai nosūtot pieteikumu, būs zināms, vai izvēlētā summa ir pieejama. Ja Tev ir izrakstīts rēķins, tad diemžēl veikt pieteikumu papildsummai nevarēs. Šī iespēja atjaunosies 24 stundu laikā pēc veiksmīgas rēķina apmaksas. Ja ilgstoši tiek kavēta iepriekšējo rēķinu apmaksa, tad pastāv iespēja, ka pieteikumu papildsummai varēs veikt tikai pēc vairākiem veiksmīgi apmaksātiem rēķiniem.

Vai es varu pieteikties citam aizdevuma veidam?

Jebkuram klientam ir iespēja pieteikties vienlaicīgi vairākiem aizdevuma veidiem – viasms.lv kredītlīnijai, viacredit.lv ilgtermiņa aizdevumam vai savacard.lv kredītkartei, tomēr kopējā aizdevuma summa visos produktos nevar pārsniegt 5000 EUR.

Vai es varu pieteikties mazākai summai par 100,00 EUR?

Diemžēl šāda iespēja nepastāv. Minimālā pieteikuma summa ir 100,00 EUR.

Kādēļ man atkārtoti jāapmaksā rēķins?

Lai precizētu informāciju par konkrētu gadījumu, iesakām sazināties ar mūsu kredītspeciālistiem, zvanot pa tālruņa numuru +371 27212412 vai rakstot uz e-pastu [email protected].
Atgādināsim, ka rēķinu iespējams apmaksāt tikai tad, ja tas tika izrakstīts. Rēķins, līgumā atrunātajā kārtībā, tiek izrakstīts 10 dienas pirms atmaksas termiņa. Ja klients veic maksājumu pirms rēķina saņemšanas, tad līdzekļi automātiski tiek novirzīti pamatsummas dzēšanai, nevis tiek ieturēti avansā līdz rēķina saņemšanas dienai. Šādā gadījumā rēķins būs jāapmaksā atkārtoti.

Vai Elastīgajam aizdevumam ir atmaksas grafiks?

Elastīgajam aizdevumam nav atmaksas grafika ar fiksētu termiņu un fiksētu ikmēneša maksājumu, jo tā ir kredītlīnija. Klientam ir vairākas kredīta apmaksas iespējas:
  1. regulāri veikt rēķina apmaksu (rēķins tiek izrakstīts 10 dienas pirms atmaksas termiņa);
  2. veikt daļējas iemaksas jebkurā laikā un apmērā aizdevuma pamatsummas dzēšanai;
  3. jebkurā laikā var atmaksāt visu aizdevuma summu.

Cik ilgi es maksāšu aizdevumu?

Elastīgajam aizdevumam nav atmaksas grafika ar fiksētu termiņu un fiksētu ikmēneša maksājumu, jo tā ir kredītlīnija. Kredīta atmaksas ilgums (no 1 dienas līdz pat 10 gadiem) ir atkarīgs no klienta veiktajām iemaksām. Ja klients plāno veikt tikai minimālos ikmēneša maksājumus, tad atmaksas termiņš būs ilgstošs. Lai ātrāk dzēstu aizdevumu, klientam ieteicams veikt daļējas iemaksas pamatsummas dzēšanai. Tās var veikt jebkurā laikā un apmērā.

Cik ilgā laikā tiek apstrādāti maksājumi?

Saņemam un apstrādājam t. s. ‘’zib’’ maksājumus vidēji pusotras stundas laikā. Saņemam un apstrādājam t. s. ‘’standartmaksājumus’’ vienas darba dienas laikā. Ja šajā laika posmā netika saņemta apstiprinājuma sms ziņa un/vai e-pasts, tad aicinām sazināties ar mūsu kredītspeciālistiem, zvanot uz tālruņa numuriem +371 27 212412, +371 67 212412 vai rakstot no VIASMS.lv sistēmā reģistrētā e-pasta uz [email protected].

Kur es varu aplūkot informāciju par apmaksātajiem rēķiniem?

Informācija par apmaksātajiem rēķiniem atspoguļojas klienta profila sadaļā ‘’ Mans līgums’’ >‘’Rēķins’’. Informāciju par daļējām iemaksām var redzēt internetbankā.

Kāpēc es nevaru pieteikties papildsummai?

Ja ir jau izrakstīts rēķins, tad diemžēl veikt pieteikumu papildsummai nevarēs. Šī iespēja atjaunosies 24 stundu laikā pēc veiksmīgas rēķina apmaksas. Ja ilgstoši tiek kavēta iepriekšējo rēķinu apmaksa, tad pastāv iespēja, ka pieteikumu papildsummai varēs veikt tikai pēc vairākiem veiksmīgi apmaksātiem rēķiniem.

Vai par kavējumu tiek piemērots līgumsods?

Par katru kavēto dienu tiek aprēķināts līgumsods 0,5% apmērā no kavētā rēķina summas. Ja kādu iemeslu dēļ maksājumu veikšana nav iespējama, lūdzam nekavējoties sazināties ar mūsu kredītspeciālistiem, zvanot uz tālruņa numuriem +371 27 212412, +371 67 212412. Mēs centīsimies rast atbilstošāko situācijas risinājumu.

Ko darīt, ja laicīgi nevaru apmaksāt rēķinu?

Gadījumā, ja rodas sarežģījumi ar rēķina apmaksu, aicinām nekavējoties informēt mūsu kredītspeciālistus, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot uz tālruņa numuru +371 27212412, +371 67 212412.

Personas datu atjaunošana

Kā es varu nomainīt uzvārdu?

Uzvārda maiņa klienta profilā nav iespējama. Lai atjaunotu uzvārdu, ir jāveic maksājums 0,01 EUR apmērā no sava reģistrētā bankas konta. Maksājuma mērķī ir jānorāda teksts ‘’uzvārda atjaunošana’’ un jānorāda jaunais uzvārds, piemēram, ‘’uzvārda atjaunošana – Ozoliņa/š.’’ Maksājumus saņemam un apstrādājam vidēji pusotras stundas laikā, un uzvārds šajā laika posmā tiks nomainīts. Izmaiņas būs redzamas klienta profilā.

Kā es varu nomainīt e-pastu?

E-pasta adresi iespējams atjaunot:
  1. klienta profila ‘’iestatījumu > personas datu’’ sadaļā; vai
  2. veicot pārskaitījumu 0,01 EUR apmērā no reģistrētā bankas konta. Maksājuma mērķī nepieciešams norādīt tekstu ‘’e-pasta atjaunošana’’ un jānorāda jaunais e-pasts, piemēram, ‘’e-pasta atjaunošana – [email protected]’’. Maksājumus saņemam un apstrādājam vidēji pusotras stundas laikā, proti, e-pasts šajā laika posmā tiks nomainīts. Kad tas tiks izdarīts, e-pastā saņemsiet pagaidu paroli, ar kuru varēsiet ielogoties VIASMS.lv klienta profilā.
    Mūsu rekvizītus atradīsi šeit

Kā es varu nomainīt bankas kontu?

Lai nomainītu bankas kontu, ir jāveic pārskaitījums 0,01 EUR apmērā. Maksājuma mērķī jānorāda teksts ‘’bankas konta maiņa’’ vai ‘’bankas konta atjaunošana’’. Maksājumus saņemam un apstrādājam vidēji pusotras stundas laikā, proti, bankas konts šajā laika posmā tiks nomainīts. Kad tas tiks izdarīts, saņemsi apstiprinājumu sms formā. Pieteikumu var sūtīt tikai tad, kad konts tiks atjaunots!
Mūsu rekvizītus atradīsi šeit

Kā es varu nomainīt tālruņa numuru?

Tālruņa numuru iespējams atjaunot klienta profila sadaļā ‘’Iestatījumi’’ > ‘’Personas dati’’. Ja sistēma nepieņem jauno tālruņa numuru, tātad šāds tālruņa numurs jau ir reģistrēts.
Šādā gadījumā vari sazināties ar mūsu operatoriem ( +371 27212412), lai precizētu informāciju par reģistrēto numuru vai arī vari to atjaunot, veicot pārskaitījumu 0,01 EUR apmērā. Maksājums jāveic no reģistrētā bankas konta. Maksājuma mērķī ir jānorāda teksts ‘’tālruņa atjaunošana’’ un jānorāda jaunais tālruņa numurs, piemēram, ‘’tālruņa atjaunošana +371 XXXXXXXX. Maksājumus saņemam un apstrādājam vidēji pusotras stundas laikā, proti, tālruņa numurs šajā laika posmā tiks nomainīts.
Mūsu rekvizītus atradīsi šeit

Ko darīt, ja es nevaru piereģistrēties, jo saņemu paziņojumu, ka mani dati jau ir reģistrēti?

Ja sistēma ziņo, ka dati jau ir reģistrēti, tad reģistrēties no jauna neizdosies. Šādā gadījumā lūdzam sazināties ar mūsu operatoriem ( +371 27212412), lai precizētu informāciju.

Kā atjaunot aizmirsto paroli?

Ja aizmirsās parole, to var atjaunot klikšķinot uz pogas ‘’aizmirsi paroli?’’. Ja e-pasta adrese tiks ievadīta pareizi, tad dažu minūšu laikā tiks nosūtītas instrukcijas paroles atjaunošanai. Aicinām pārbaudīt visas mapes savā e-pastā, t.sk. ‘’mēstules’’, ‘’abonētie’’, ‘’reklāma’’, ‘’spams’’ u.c.

Ko darīt, ja nesaņemu pagaidu paroli?

Ja e-pasts par paroles atjaunošanu nav redzams galvenajā iesūtnes logā, aicinām pārbaudīt visas mapes e-pastā, t.sk. ‘’mēstules’’, ‘’abonētie’’, ‘’reklāma’’, ‘’spams’’ u.c. Ja arī tur nav e-pasta par paroles atjaunošanu, tad aicinām sazināties ar mūsu kredītspeciālistiem, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot uz tālruņa numuriem +371 27 212412, +371 67 212412.

Vai ir iespējams atteikties no VIASMS.lv reklāmas e-pastiem un SMS ziņām?

Jā, atteikties no reklāmas izsūtnes var klienta profila sadaļā ‘’Iestatījumi’’ >‘’Profila iestatījumi’’ vai, nosūtot ziņu uz [email protected], e-pasta tematā norādot „Atteikties: e-pasts” vai „Atteikties: SMS”. Neaizmirsti norādīt arī tālruņa numuru vai e-pastu, uz kuru līdz šim ziņojumi tika sūtīti.

Kā es varu dzēst savus personas datus no VIASMS.lv mājas lapas?

Lai dzēst savus personas datus no VIASMS.lv datu bāzes, ir jāuzraksta iesniegums brīvā formā uz e-pastu [email protected]. Iesniegumā būtiski minēt savus personas datus un informēt par vēlēšanos dzēst profilu. Personas dati tiks dzēsti viena mēneša laikā atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām. Iesniegumu jāraksta no reģistrētās e-pasta adreses. Ja iesniegums tiek rakstīts no citas e-pasta adreses, tam ir jābūt parakstītam ar lietotāja drošu elektronisko parakstu.

Kā es varu bloķēt piekļuvi savam klienta profilam?

Ja vēlies bloķēt savu klienta profilu, ir nepieciešams uzrakstīt iesniegumu brīvā formā uz e-pastu [email protected]. Iesniegumā būtiski minēt savus personas datus un informēt par vēlēšanos bloķēt profilu. Lūdzam norādīt arī termiņu, proti, uz cik ilgu laiku ir vēlme liegt sev pieeju klienta profilam (iespējama arī beztermiņa bloķēšana). Iesniegums rakstāms no reģistrētās e-pasta adreses. Ja iesniegums tiek rakstīts no citas e-pasta adreses, tam ir jābūt parakstītam ar lietotāja drošu elektronisko parakstu. Pēc iesnieguma saņemšanas profils tiks iekļauts t.s. ‘’atteikumu’’ sarakstā, un lietotājam tiks liegta iespēja ielogoties klienta profilā tādējādi veikt pieteikumu aizdevumam.

Cik maksā izziņa par parāda/aizdevuma statusu?

Izziņa par parāda/aizdevuma neesamību – 5,00 EUR;
Izziņa par parāda/aizdevuma lielumu – 15,00 EUR;
Izziņa par parāda/aizdevuma lielumu ar detalizētu izklāstu – 30,00 EUR;
Izziņas tiek sūtītas gan elektroniskā veidā, gan ar Latvijas pasta starpniecību (pasta pakalpojuma papildu maksa – 1,50 EUR).